This was a good day! :)

Den här dagen flöt på bättre än väntat och som en extra bonus så fick jag tag på en biljett till Iron Maiden!! 🙂 Jag trodde det skulle vara kört då de släppte extrabiljetterna idag kl 10 och jag inte hade någon som helst möjlighet att sätta mig och försöka fixa det då men när jag tog lunch vid 13-tiden så fanns det fortfarande biljetter kvar! 😀

Så i sommar blir det 5:e gången jag ser dem och även om jag inte tror det så hoppas jag ändå på att äntligen få höra min absoluta favoritlåt med dem live.

Får väl se om jag tvingas välja att gå med Marie och hennes kollegor eller min lillebror och hans polare… Eller om det går att föra samman gängen?! 😉

Iron Maiden 2013När jag sen kom hem efter jobbet så låg “Modig” och väntade innanför dörren… Inte för 1:a, inte för 2:a eller ens för 3:e gången… Utan för 4:e (!!) gången och äntligen fick jag en dvd som faktiskt går att titta på!! Så nu ska jag njuta av den helt underbara dialekten ett tag. 🙂

Det är t.o.m. så att det inte gjorde något att jag avstod dagens dansklass (då jag inte trodde jag skulle hinna dit) trots att jag sett fram mot den. Men lite dumt var det allt att jag inte gick in och köpte en trisslott eller så på vägen hem. 😛

About Dixie
159cm kort, grönögd, mellanblond, tatuerad tjej som tar dagen som den kommer. =o)

Leave a comment